و تنها تو بودی که نخواستی مرا...
گاهی چه بد تا می کند زمانه، با دلی که گیر است...
و من گاهی چقدر دلم گیر همین زمانه است!!!
ما را در سایت رها_صداقت(به روایت عشق) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:51