اینا حرف منه...

خرید بک لینک

سلام، خوبین؟

میدونم بی معرفت شدم اما... دلیل دارم

باور کنین داریم خونمونو عوض میکنیم

اونم بعد از 10 سال...

ینی رسما همه چی ترکیده و داغونه...

ما الان نصفمون این خونس، نصفمون اون خونه!!!

اون خونه ام فعلا اینترنت نداره...

منم دیدم امروز، فرداست که کلا بریم اون خونه و

اینترنت بی اینترنت، گفتم بیام اینجا پست بذارم دیه...

راستی چهاردهم تولدم بود

انقدر وضعیتمون پوکیده بود یادم رفته بود تولدمو...

حرفی ندارم، خدافظی

+ نوشته شده در شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ساعت ۳:۸ ب.ظ توسط raha |
رها_صداقت(به روایت عشق)...

ما را در سایت رها_صداقت(به روایت عشق) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:51

صفحه بندی