سلام، خوبین؟
میدونم بی معرفت شدم اما... دلیل دارم
باور کنین داریم خونمونو عوض میکنیم
اونم بعد از 10 سال...
ینی رسما همه چی ترکیده و داغونه...
ما الان نصفمون این خونس، نصفمون اون خونه!!!
اون خونه ام فعلا اینترنت نداره...
منم دیدم امروز، فرداست که کلا بریم اون خونه و
اینترنت بی اینترنت، گفتم بیام اینجا پست بذارم دیه...
راستی چهاردهم تولدم بود
انقدر وضعیتمون پوکیده بود یادم رفته بود تولدمو...
حرفی ندارم، خدافظی
ما را در سایت رها_صداقت(به روایت عشق) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130